2010年7月11日

2010西班牙 Day 2.2 - Toledo@Spain

 
Toledo 托雷多 - 是西班牙相當著名的觀光勝地, 擁有 1500 年以上的悠久歷史, 並於 1986 年被聯合國教科文組織,評選為世界文化遺產之一. 亦曾是西班牙的首都, 因作為一個帝國城市而聞名於世, 16 世紀時曾打算將此城市成為西班牙的永久首都, 但當時的繼任人最終將首都遷到馬德里. 這裡是古西班牙羅馬帝國的文化綜合地, 集合了清真寺, 猶太教會堂, 教堂和博物館. 散發著古都特有的魅力; 而市內狹窄的街道, 廣場, 耐人尋味的建築物及庭院, 則使得這裡如同迷宮一樣.


 
離開巴士站, 便向古城進發, 沿路走得頗為辛苦, 可能是饑餓關係, 在那條小暗斜上走得更加吃力...
 
入城首先要通過 Puerta Nueva de Bisagra 城門, 也是古城的主要入口, 城門上的雙頭巨鷹與帝國徽章組, 便是 Toledo 的市徽.

 
過了城門, 還要經過一段路才可到達古城中心 ...
 
 
進城途中, 周圍建有古代建築 ...
 
 
Mezquita Cristo de la Luz 清真寺, 在 10 世紀時, 由當時的教堂改為回教寺院. 到了 12 世紀時又被改建成為基督教的聖堂, 最終到了現在, 便是清真寺, 相當混亂 ...
 
 
都行咗幾耐吓, 係時候搵間餐廳填肚啦... 因為實在餓到無力再前進了...
 
 
又係我哋嘅至愛 ... Sangria, 但無噚日嗰間 Botin 咁好飲 ...
 
 
叫咗四個套餐, 以下幾款係前菜 ... 味道麻麻, 不過最緊要係醫咗個五藏廟先...
 
 
四客主菜, 包括雞, 魚, 豬及 Toledo 好出名嘅鵪鶉, 睇落碟碟好相似 ... 最搞笑係四碟都有一式一樣嘅炸薯, 真係見到熱氣... 最終, 鵪鶉嗰碟係最唔好味嘅...
 
 
埋單合共 : 44€, 尚可接受 ...
 
 
離開餐廳, 我哋依然要繼續向前行才可以入城 ...
 
 
行完嗰條大暗斜, 終於到達 Plaza de Zocodover 廣場, 古時一直是舉行市集的場地, 幾個世紀以來, Toledo 的市民都會來這裡觀賞鬥牛比賽, 或宗教審判大會, 如在公眾面前執行火刑等等. 到了現在, 已成為眾遊客必經的景點...
 
 
廣場旁, 有間好出名嘅 Santo Tome 聖多梅糕餅店 (分店), 1856年創業的老店, 到現在仍遵照古法製造出深受民眾喜愛的杏仁糖, 總店在 Toledo 的另一邊.
 
 
我哋無買嚟試, 因為見到個款都唔多吸引, 價錢又唔平, 叫做見識過就萛...
 
 
再向前行, 便是維修咗好幾年嘅 Alcazar 城堡, 我真係好有誠意咁寫咗卦電郵問當地嘅旅遊中心, 究竟城堡幾時可以維修完畢, 當局又真係答返我, 可惜要到6月18日才可重新正式對外開放 ... 唉 ... 如果可以再早一星期, 我哋就有機會可以入去參觀啦, 可惜可惜 ...
 
 
行咗好多大大小小彎彎曲曲狹窄嘅街道, 搞到自己都唔知行咗去邊, 好彩我哋沿着人多嘅方向, 又被我哋搵到另一個景點 - Catedral de Toledo, 這是西班牙三大教堂之一, 但我哋無內進參觀, 因為覺得入場費都幾貴 (7€), 其實我哋只打萛參觀 Segovia 塞哥維亞那間好靚靚教堂咋...
 
Catedral de Toledo : http://www.architoledo.org/catedral/Default.htm
 
 
 
參觀教堂外圍後, 接近下午 4 點半, 行程都去得差不多了, 再加上雙腿開始好攰, 我哋又覺得 Toledo 這地方比想像麻麻, 無乜特別嘢睇, 所以決定返回 Madrid ...
 
以上嘅行程只是整個 Toledo 的一小部份, 其實當地仲有好多好多地方值得遊覽, 只是怪我哋無體力之餘又無興趣之故, 好想快啲返回民宿準備晚餐, 晚上可以早啲休息 ...

由教堂開始, 沿路上空你會發現有條比較破舊嘅布, 據我出發前搵到嘅料, 應該係一星期前, 當地有個好盛大嘅節慶巡遊, 上面那塊長布, 不知是傳統嘅佈置, 或是給當天的巡遊人仕遮擋太陽, 其實我也不得而知, 只知到現時當地還未拆除, 但用來襯托這個歷史悠久嘅古城, 更有一番味道 ...

我們沿着這條長布的另一端, 便可慢慢步回廣場 ...

 
道路兩旁全是商店, 擺賣很多當地特色的紀店品 ...
 
 
 
道路越寬, 商店越多, 兩旁裝飾也漂亮很多 ...
 
 
 
 
又回到廣場了, 行程叫做暫告一段落 ...
 
 
我哋又要走回那條大暗斜跟那條小暗斜, 落山的路總比上山的路易行, 感覺好舒服 !! 仲見到古城嘅城牆, 就係呢條城牆包圍嘅地方, 被列入世界遺產, 真係好利害呀...

 
回到巴士站, 今次終於可以輕輕鬆鬆買車票, Toledo 來回 Madrid 的行車班次又多, 每半小時便開出一班, 購票處設於地面, 好近手洗間 ...

ALSA 巴士 : http://www.alsa.es/portal/site/Alsa?portal.alsa.request.locale=en_GB

票價 : 4,71€ (單程) , 車程 : 1 小時 30 分鐘 (有部份班次車程只需 1 小時)
 
 
候車處 : Platform 26 & 32 (Darsenas de 26 a 32), 即使唔識西班牙文我都一睇就知...
 
 
登車要落一層的巴士站, 我哋每次都會對清楚巴士所示的目的地是否有錯, 才安心上車...
 
 
巴士最終站在 Madrid 的 Plaza Eliptic 地鐵站. 到達後, 好方便咁坐地鐵返回民宿.
 
 
回到民宿都已經晚上 8 點半, 由於那間廉價超市 8 點已經關門大吉, 所以我哋去咗一出地鐵口, 時常經過嘅華人辦館入貨, 見到有售出前一丁, 價錢居然跟香港差不多, 馬上入貨, 菜心就貴咗少少, 不過都要入貨, 因為係西班牙, 實在無乜蔬菜落肚, 真係唔慣 ...

步出地鐵時, 見到個天好靚, 馬上影底佢... (攝於6月11日20:30pm)
 

沒有留言:

發佈留言