2010年7月16日

2010西班牙 Day 3.1 - Segovia@Spain

 
日期 : 12 Jun 2010 (Sat)

今日行程好輕鬆, 只去一個景點 - Segovia (塞哥維亞) 這個古城已被聯合國列為世界文化遺產.

今早有幸一嚐房東太太為我哋安排嘅免費早餐, 終於搵次唔駛我發板落單, 都幾期待...

早餐嚟啦, 原來就係當地好普遍嘅 Churros 西班牙油炸鬼, 呢個小食睇書話通常係一邊點朱古力一邊食, 我哋都唔知當地人會當作早餐, 所以都有啲意外, 一杯咖啡加埋有粗有幼嘅油炸鬼, 呢份有中有西嘅中餐, 食落好似有點怪怪地, 唔知呢啲係咪叫做西班牙風味呢?! 係香港大家根本唔會咁食...

食到尾聲, 眼見隔離位西人又係點咗我哋食緊個餐, 見到佢地係將條油炸鬼浸落杯咖啡再放入口架...原來杯咖啡就等於朱古力, 但我哋居然將兩款嘢分開嚟食, 真係大鄉里出城... 無計啦 ... 唔知佢哋又有無見到我哋嘅騎呢食法呢...

但不得不讚, 嗰杯咖啡又真係幾好飲, 而幼的油炸鬼比起粗的, 係好味好多架...

 
餐後, 搭地鐵前往 Principe Pio, 再轉巴士到今日嘅目的地 - Segovia.

出閘後, 依照地鐵指引搵巴士站 (Terminal de Autobuses)

 
見巴士 logo, 再落一層 ...
 
 
到咗-1/F, 先到售票處購票 - La Sepulvedana S.A. 巴士公司的窗口.

La Sepulvedana 巴士 : http://www.lasepulvedana.es/SEG2/index.html?a
 
 
今次係買來回票, 每位 12,45€, 車程約1小時15分鐘.
 
 
走到 7 號候車處, 排隊準備上車 ...
 
 
其實每半小時便有一班巴士開出, 所以上唔到都唔緊要, 大把時間可以再等下班... 不過巴士好快就嚟咗 ... 今日跟噚日, 真係好大對比呀...
 
 
地鐵內到處都有清晰指引, 方便大家搵個巴士站.

 
行車沿路都係天陰陰, 真係有啲唔開心, 又好快咁 ... 到咗Segovia, 依然無太陽 ...
 
 
之前食咗嘅早餐, 已經消化得7788, 所以我哋又要醫肚, 因為唔識西文, 只靠睇圖, 嘥咗好多時間, 最後決定叫兩客三文治 share 嚟食 ...
 
 
沿着大路一直行, 就可以前往 Segovia 各個主要景點, 站在路中央, 遠遠已見到其中一個景點 Acueduco Romano 羅馬水道橋...
 
 
一入城, 便見到 San Millan Church 聖米蘭教堂, 這是一座十二世紀建造的古老教堂, 當日仲有人舉行婚禮, 真係可喜可賀 ...
 
 
近水道橋嗰邊, 有個小市集, 賣下啲無乜特別嘅嘢, 影過相後, 繼續向前走...
 
 
到咗羅馬水道橋, 第一時間並唔係欣賞那道橋, 而係想見識一下位於橋邊那間佰年老店, 此店以烤乳豬聞名, 好多大人物幫襯過, 仲攞咗好多奬, 貼晒係廚窗到, 驚死無人知, 由於時間尚早, 我哋當然無入去開餐...

Meson de Candido : http://www.mesondecandido.es/ingles.html

 
仲有人係到畫畫添..
 
 
嚟到 Segovia, 先後有三個景點想睇, 由於往返都要經過同一條路, 所以我哋決定由最遠那處景點開始參觀, 所以一直沿着大路... 係咁行 ... 係咁行 ... 差不多要行到城鎮嘅另一邊盡頭... 還好街道兩旁全是商店, 手信, 餐廳, 一路行一路睇, 非常寫意 ...
 
 
大家不妨買番塊磁磚放係洗手間, 咁就可以有地道嘅西班牙風味架啦...
 
 
 
見到有嘢食, 緊係要試試啦, 這個薯味極濃嘅薯片, 真係好好味...
 
 
一路行就一路食... 一路食就一路睇...

其實條路話長唔長, 話短唔短, 還好有嘢食又有嘢睇, 所以大家都行得好舒服 ...

 
終於到咗叫做第一個景點 - Alcazar de Segovia 塞哥維亞城堡.

迪士尼就是仿照這座歷史悠久嘅城堡而建造的, 城堡外充滿童話感覺, 但城堡四周郤是大炮盔甲 ... 火藥味好重 ...

呢個白雪公主城堡好靚, 又係我期待嘅景點之一...

Alcazar de Segovia : http://www.alcazardesegovia.com/Ingles/IndicePrincipal.htm

 
 
普通入場票 4€, 只可進入皇宮內部, 如欲到城堡最高處, 須另購入場票 2€, 可步上152級石梯至 Tower of John II.
 
 
入場費 (4€) 好抵, 因為入面真係幾大, 仲有好多嘢睇 ...
 
 
城堡內部有好多人型盔甲, 但啲人型好矮細, 唔係以前啲人係咪真係咁矮細嘅呢...
 
 
工作人員不時為盔甲翻新 ...
 
 
大炮, 兵器, 盾牌 ... 包羅萬有 ... 我都係第一次見識到咋...
 
 
 
皇宮另一邊, 四周都是金碧輝煌 ... 真係好宏偉 ...
 
 
 
 
呢個城堡我哋都行咗好耐, 入面真係好大, 仲好值得參觀添...

下圖就係要行成 152 級石梯而上嘅 Tower of John II, 上到去可以睇晒成個 Segovia 古城, 當時唔知要另購門票, 你知我哋驚死蝕底咁, 加上噚日嘅教訓, 咪駁命猛咁搵入口上去囉, 前前後後都攞咗兩次, ... 最終 ... 緊係上唔到去啦...

 
城堡旁的景色, 也像童話世界 ... 與世無爭 ...
 
 
準備回程時, 終於下起大雨來, 唯有呆等至雨勢減弱才開始起行... 所以又變成我哋開餐嘅時候, 便攞出預先準備好嘅乾糧頂頂肚先...
 

沒有留言:

發佈留言