2010年7月28日

2010西班牙 Day 6.2 - Barri Gotic@Barcelona Spain

 
下午行程, 由酒店出發, 可直接行到 Barri Gotic 哥德區, 範圍比較大, 包括好幾個景點 ...

第一站 : Catedral 大教堂

景點介紹 : http://www.rthk.org.hk/elearning/travel/articles/10/f10_04_02_00_01.htm
 
這間教堂, 應該係我哋見到咁多教堂中對服式有要求的唯一一間...
 
 
見教堂唔係太過宏偉, 所以我哋並無內進, 只是外觀影相 ...
 
 
 
大教堂旁的小型擺賣場 ...
  
 
進入哥德區, 小巷窄路縱橫交錯, 好像走進迷宮一樣, 即使地圖在手, 也怕走錯方向...

好唔容易, 終於找到第二個景點 - Placa del Rei 國王廣場 + Palau Reial Major 皇宮...

景點介紹 : http://www.rthk.org.hk/elearning/travel/articles/10/f10_04_02_00_03.htm
 
 
唔知點解當時無入去參觀, 睇番啲料資, 原來入面有好多嘢睇, 現在才覺可惜...可惜...
 
 
亂打亂撞, 居然唔駛搵, 就比我哋撞見呢條 Bisbe 天橋 ...
 
 
Templo de Augusto (Columnes Romanes) 古羅馬神殿 : 這個神殿位置真的不好找, 沿路没有明顯指示, 經過很多陰暗小路, 又驚有賊打劫, 又怕行錯冤枉路, 真係行到一步一驚心, 還好最終安全地給我們找到...
 
 
當時入面靜英英, 起初大家都唔係好敢入去, 不過都行到呢步, 最終個個咪頂硬上囉...
 
 
眼見入面得嗰幾條柱,周圍仲要被啲民居包圍住, 真係想像唔到以前古羅馬神殿係點嘅樣... (西班牙原來一啲保育意識都無...)
 
 
還好有張圖片介紹, 才知道神殿的真跡原貌...
 
 
在哥德區內, 不須用任何交通工具, 便可走到各個主要景點, 所以我哋又行到另一個目的地 - Iglesia de Santa Maria del Mar 海上聖母瑪利亞教堂 (1329-1383).

景點介紹 :

http://lichingwang-barcelonaguide.blogspot.com/2010/03/iglesia-de-santa-maria-del-mar.html
 
 
下面嗰位阿叔, 好明顯係跟住我上面張相嚟畫架啦...係咪好似呢... 哈哈哈...
 
 
教堂免費內進, 可以任影任睇, 仲可以任坐... 由朝早走到現在, 大家開始攰啦...
 
 
雖不用收費, 但教堂仍有很多值得參觀的地方...
 
 
 
 
 
下一站, 一直是我不太願意參觀的 Museu Picasso 畢卡索美術館, 原因其一. 入場費貴9€ (居然跟普拉多美術館同價), 其二. 我到過普拉多美術館已足夠, 其三. 我本身不太懂得欣賞抽象的藝術, 但朋友個個都想參觀, 唯有結伴同行啦...
 
 
先旨聲明, 我不是一個懂得欣賞藝術的人, 9€對我嚟講, 似乎有點不值, 展出的作品又不是想像中多, 至於他的抽象名畫, 更是不懂欣賞...

 
 
今晚晚餐, 去咗好多網民大力推介嘅 La Fonda, 食番個地道西班牙料理...
 
 
啲網民個個都話要早啲到, 因為周時大排長龍, 起初都有啲擔心, 但當晚七點幾去到, 又唔覺有人排隊, 仲可以即刻入座添...
 
請留意營業時間, 跟官網有小小出入...
 
 
先嚟一客沙律. 清清腸胃...
 
Amanida del Temps 3.55€
 
這是餐廳的招牌菜 - 墨魚海鮮飯, 墨汁味好濃, 但鹹咗少少, 不過整體都幾好味...
 
               Arros Negre 6,82€ x 2 = 13,64€ (一份 6,82€, 最少點兩份)
 
另一款又是地道的西班牙海鮮細麵, 一定要配上右上角的蒜蓉蛋黃醬一起食, 真係好好味...
 
             Fideua 6,53€ 可以點一份 (相片是一客份量)
 
當然唔少得就係西班牙海鮮飯啦, 嚟到西班牙終於第一次嚐到, 但有點令人失望, 飯比較濕, 味道又麻麻, 可能我哋食得太飽, 食到大半, 已經唔想再食啦...
 
               Paella 6,53€ x 2 = 13,07€ (一份 6,53€, 最少點兩份)
 
又係我哋忘記唔到嘅 Sangria, 今次叫咗 500ml, 份量剛夠...
 
            Sangria 500ml 4,39€
 
本來叫咗一客蔬菜凍湯 (Gaspatxo 4,21€) 試下, 但最後無嚟, 見大家飽成咁, 馬上取消...
 
 
原來餐包 (0,89€) 都要計錢, 但整體都比想像中平, 萛叫低食...

食吓食吓, 都食到九點幾, 係時候返酒店休息, 因為明天真係要去 Montserrat 聖山朝聖啦...

沒有留言:

發佈留言