2010年7月23日

2010西班牙 Day 5.2 - Casa Mila@Barcelona Spain

 
酒店提早咗15分鐘交房, 大家梳洗及小休後, 我哋又再出動 ...

先到有名店街之稱的 Passeig de Gracia 感恩大道, 但不要誤會, 我哋第一時間並唔係嚟買嘢, 只係嚟搵食 ...

係網上居然比我搵到有文章推介巴塞隆納的食店, 仲話又平又好味, 呢啲 Cheap 嘢就緊係又有我哋份啦...

 

Lunch Buffet : 9,5€ 食物包括沙律吧, 烤肉, 烤腸, 意粉, 薄餅, 小食, 雪糕, 水果, 咖啡, 汽水, 任食任飲...

咪睇價錢平就無好嘢, 呢間嘢真係唔錯, 味道仲幾好, 所以我哋前後嚟咗兩次, 試埋個 Dinner Buffet (10,9€) 才肯收口...

強加推介 :

沙律吧 - 由馬德里到巴塞隆納, 總是多肉少菜, 纖維真係唔多夠, 佢啲蔬菜水果仲要好鬼新鮮, 食落爽爽聲, 真係好好味, 我哋每人至少食咗幾蝶先肯罷休...

烤肉 : 有牛, 有豬, 兩種都充滿濃濃嘅肉味, 配上當店的秘汁, 連我哋唔係太食肉嘅人, 都覺得好好味, 唔係講笑, 大家一路食一路讚, 仲食咗好幾次添, 真係估唔到佢咁有肉味呀 ...

其他食物都唔差, 雖然種類唔太多, 但勝在有水準, 足以迫爆肚皮, 呢餐真係好滿足...
  
 
非一般餐廳的運作, 你唔好諗住入去坐低先慢慢開餐, 未比錢, 你都咪駛旨意入到去呀 !!

程序 : 一入餐廳, 首先每人攞隻蝶開始揀沙律, 完成後, 便到沙律吧盡頭的收銀處, 比錢及點飲品, 任飲只限汽水及啤酒 (Sangria 要額外收費), 飲品同時比埋你攞走, 呢個時候才可以進入餐廳搵位坐低, 慢慢嘆啦 ...

餐廳入面好大, 分地面及地下兩層, 唔驚無位 !!
 
 
 
 
雖然係咖啡機, 一按即出, 但出嚟嘅咖啡係意外嘅好飲...
 
 
 
我哋見到有啲人直接用隻"大蝶"嚟裝雪糕, 一次過攞咗好多個球, 場面都幾搞笑架..
 
 
食到飽飽後, 我哋又真係走去買包包 - Loewe , 世界名牌, 源自馬德里, 所以價錢平好多, 款式又好多, 大家合共買了幾個銀包, 前後煩咗店員好幾次, 但那位店員依然好好禮貌, 仲幫我哋搞埋張退稅紙, 佢哋嘅服務真係抵讚 !! GOOD GOOD !!
 
 
買夠, 再一直向前行, 便到達- Casa Mila (又名 La Pedrera) 米拉之家 (1906-1910), 已被列入世界遺產.

景點介紹 :

1. http://travel.hkheadline.com/travel/travel_content.asp?contid=45186&srctype=g

2. http://travel.mook.com.tw/feature/feature_358.htm

要走出馬路中心的安全島才可以影到米拉之家正門的全景.
 
 
售票處入口...
 
 
入場費 : 11€ (又加咗價)
 
 
對遊客要求嚴謹, 孭背囊都要向前, 以免妨礙他人...
 
 
由地下天花開始, 已經好吸引 ...
 
 
第一時間上天台... 簡直眼前一亮...
 
 
 
 
 
 
 
只有六樓, 頂層及天台對外開放 ...
 
 
 
在天台, 便可看到還未起好的聖家堂...遠遠見到已經好開心...
 
 
米拉之家整座立體模型 ... 實在好利害 !!!
 
 
由頂層影返上天台 ...
 
 
六樓整層為米拉之家的"示範單位" - 這便是當年米拉夫婦的住所及其子女們的臥室 ...
 
 
 
 
 
 
 
整層住宅空間很大, 除以上華麗版系列的房間, 寢室及浴室外, 還有普通版及兒童版系列, 再加上其他用途的房間大大小小等等, 真係講都講唔晒... 由於相片太多, 不能在此盡錄...

我們可以說是貢獻少少 (11€) 但收穫就多多, 足足行咗兩粒鐘, 簡直大開眼界 ...

行到好攰再加上噚晚無覺好瞓, 大家都想今晚早啲返酒店休息, 回程前先到酒店斜對面的家樂褔入貨, 這超市簡直是遊客的補給站, 大支細支的蒸餾水, 隨處可見, 我哋都唔執輸, 一支5L咁大都係賣0,52€, 真係平過香港多多聲...
 
返到酒店, 我哋唞咗一陣又再落街, 行下又睇下, 都唔明點解可以行到成九點幾, 見今日嗰餐 lunch buffet 好似仲未落格, 所以去咗M記, 每人買個包當晚餐, 唉 ~ 成世人都未食過咁貴嘅魚柳包, 3,2€仲只係得個包, 係個香港已經可以食成個餐啦...
 
 
返到酒店, 食埋個包, 擾攘一輪後大家都準備入睡, 因為明天又要早起, 安排咗 Montserrat 蒙塞拉特聖山一天遊... 又係我好期待的景點之一...

沒有留言:

發佈留言