2010年7月18日

2010西班牙 Day 4.1 - Sol@Madrid Spain

 
日期 : 13 Jun 2010 (Sun)
 
今早行程好隨意, 但一定要安排去睇睇全世界三大美術館之一的 Museo Nacional del Prado 普拉多美術館, 難得有此機會, 無理由唔去見識一下架 ...

Museo Nacional del Prado : http://www.museodelprado.es/en

入場費 : 8€ (對我哋嚟講, 雖然有點貴, 但確實值得...)

 
美術館內不準拍照, 也不可攜帶手提袋及物件隨身, 保安非常嚴謹, 所以這次參觀是前所未有咁輕鬆...
 
館內設計得有點像迷宮, 行來行去, 真係行到幾亂, 雖然手持場館地圖, 再打醒十二分精神, 但都避唔到行咗重複嘅路, 因為各個畫區外貌都差不多, 有時我哋真係唯有認住啲畫, 才不致於又重複走錯 ... 如果唔係, 可能行到今晚都未行完....

美術館好大, 陳列咗好多名畫, 對於我這種一啲藝術細胞都無嘅人, 都被吸引住, 不得不大讚前人的畫功, 畫出有如現代流行的 3D 感覺, 畫得真係好鬼立體, 有些畫功就細緻到不得了, 實在唔知點去形容, 真的不是我誇張, 簡直勁開眼界, 都唔明以前啲人點解可以咁厲害架 ... 讚 ! 讚 ! 讚 ! 所以如有機會去到馬德里, 這個是必到的景點.
 
留意 : 美術館有兩處人口, 方便大家入場.
 
 
賞畫其間, 本人出現咗两個奇怪現象 ...
 
1. 唔知係咪一連過咗幾天緊密嘅行程, 到了美術館全程叫做最輕鬆嘅時候, 反而條腰就一路行一路痛, 有時痛到我要用雙手叉住患處嚟行, 真係有啲怪相... 最搞笑係, 當離開美術館, 條痛腰又無晒事喎... 你話奇唔奇...

2. 仲有, 雖然我勁讚啲畫好掂, 但其實我邊睇就邊放蚊, 不是名畫不吸引, 但全程都打咗好多次又好密嘅"喊路", 呢樣我就真係解釋唔到比大家知...
 
 
美術館對出, 有好多攤檔售賣"名畫".
 
 
我哋唔覺唔覺都睇咗成 2 粒鐘, 又係時間醫肚啦...
 
 
行咗一條頗曬嘅路, 終於到咗間好出名食西班牙火腿嘅餐廳, 呢間嘢有好多分店, 門市位於地下, 專門售賣聞名全世界的西班牙火腿及芝士, 樓上同時設有餐廳, 極具人氣.
 
 
見到地下嗰層, 真係覺得有點驚人, 四周高掛火腿, 真係多到你唔信...
 
 
芝士種類都唔少...
 
 
 
1€有交易 (指定食品), 又係開餐嘅時候, 呢啲 Cheap 嘢, 緊啱我哋, 唔食真係對唔住自己 ~
 
 
 
西班牙國內大部份食店, 吧枱價錢較餐枱價錢平宜, 所以好受歡迎...
 
 
下圖各款全是1€, 另送小食一蝶... 食完件牛角包, 又好似唔夠喉, 所以...
 
 
穿過 Puerta del Sol 太陽門廣場, 再向前行, 再去搵間佰年老店, 嚐嚐當地出名嘅小食...
 
 
這裡就是盛傳馬德里扒手出没最猖狂的地方, 全程亦只有這處才見識到當地的警車.
 
 
搵咗一輪, 終於見到呢間已開業佰年的 Chocolateria San Gines.
 
 
 
這間店是專賣朱古力油炸鬼, 即係噚日朝早的早餐差不多, 又係食嘢學西文嘅時候啦...

1. Chocolate con Churros 朱古力 + 幼油炸鬼
2. Chocolate 淨朱古力
3. Chocolate con Porras 朱古力 + 粗油炸鬼
4. Cafe con Leche y Churros 含奶的咖啡 + 幼油炸鬼
5. Cafe con Leche y Porras 含奶的咖啡 + 粗油炸鬼

小小分享 :

1. 咖啡, 在西班牙很普遍飲 Cafe with Milk / Cafe con Leche, 當地人會用上新鮮牛奶, 如没註明加上 with Milk / con Leche, 她們會用奶精取代鮮牛奶送到你面前.

2. 這店價錢有分 Manana y Tarde 白天到黃昏 及 Noche 夜晚兩種.
 
 
老店設有室內及露天給客人選擇.
 
 
嚟到西班牙, 緊要一嚐露天嘅風味啦...
 
叫咗4客有粗有幼的油炸鬼, 再配上一杯香濃嘅朱古力, 你話點忍得住口呢...

記住, 食這東西, 千萬不要分開食, 正統的西班牙食法是將油炸鬼沾上濃濃嘅朱古力的. 香港人請不要再一次出醜了... 拜託 !!
 
 
老店就是老店, 質素真係有保證, 不論粗或幼的油炸鬼, 兩者都是脆脆的, 十分可口美味... 個人喜好還是鍾意幼的那種...
 
眼見當地人就咁飲埋那半杯食淨嘅朱古力, 真係不得不令人佩服 ! 因為當你食完那份油炸鬼後, 其實都幾滯吓....我哋就真係再無勇氣飲埋其餘嘅落肚...
 
 
我哋叫咗两份粗及两份幼一齊 share, 呢餐都唔係好貴啫... 叫做試過, 都幾享受...
 
 
唔好再食啦, 大家確實好頂下... 真係要行下消化下...

沒有留言:

發佈留言