2012年8月24日

2012英倫 Day 3.1 - Woodstock @Cotswold UK

28 May 2012 (Mon)

今日行程好輕鬆,包咗架車漫遊 CotswoldsLupton Guest House £55 / 位),見識一下英國最具代表性的鄉村景色。

由於噚日消耗咗太多體力,唔想再次為難自己,所以約好張姐早上 8:30am 揸車直接到 Apartment 門口接我地。


估唔到大家又如常地雞啼咁早起咗身,個個仲好精靈,見食完早餐距離出發仲有大把時間,咪索性上住網,睇住電視等車來。

等到差不多 8:30am 大家咪施施走到門外等車來,免得人家等候。

倫敦早上氣溫都幾凍,係門口企企下都有少少寒意,無諗到張姐住得咁近都會遲到,仲驚住自己記錯時間!

其實唔講大家唔知,今次入住的 Apartment 都係張姐介紹,房東先生係張姐朋友,所以我無擔心過張姐會迷路。

成班人就咁企係門口一直等,一直等,張姐比原定時間遲咗十幾分鐘,終於見佢既盧山真面目啦,久仰久仰。

好啦好啦,跟張姐打過招呼後,馬上開始我個人好期待既 Cotswolds 鄉村之旅,開車啦~

 
 
當日天氣好好,陽光普照,藍天白雲,無宗教信仰都想學人感恩,真係天都幫埋我地啦。

張姐話今日係星期一,倫敦市區會好塞車,比定心理準備我地,我覺得佢係比定心理準備我地係車大覺訓至真!哈哈~

張姐一路開車,一路講解,間唔中經過某些旅遊景點都會叫我地望下,雖然講完都唔會記得,但睇得出張姐真係好專業。

 
今日行程無任何特別要求,一切由張姐發辦,我地總相信一個當地專業導遊必定好過一本旅遊書既精心推介~

車輛駛至公路,張姐都開始靜落黎專心揸車,而我地都跟住靜落黎專心訓覺,始終都係抵唔過睡魔既誘惑。

全程路上大家訓下又醒下,直至將進入下個景點,張姐又開始介紹,兩個鐘既車程坐到屁股都硬晒,終於到達今日行程的第一個小村落 Woodstock

至於 Woodstock 第一個景點,就係英國前首相邱吉爾的出生地 Blenheim Palace

因為事前無做過任何資料搜集,所以我地都係經張姐介紹先知道原來呢到咁出名,仲係世界文化遺產之一。

由於 Blenheim Palace 唔係今日主把行程,所以我地無安排入去參觀,只係企係門口影張到此一遊相,叫做打聲招呼。

其實張姐都有叫我地同保安哥哥講聲行入少少影張以 Blenheim Palace 為背景既相,但只見保安哥哥工作忙個不停,唔想打擾人家,索性就咁係門口影張相算啦。

 
影完相上返車,張姐車咗我地去另一邊市中心,其實車程好近,泊好車再帶我地走到當地好出名既 The Bear Hotel。

張姐話呢間酒店好有歷史背景,一定要同大家介紹一下,所以我地五個鴨仔馬上企定定聽故事~

 
張姐話該酒店早於 13 世紀已經係一間 Coaching Inn(即近似古代既客棧),唔知轉咗幾多手經營至今,後期仲被美國某酒店集團收購改名名為 Macdonald Bear Hotel,繼續經營。

我地呢班鴨仔跟張姐繞住酒店行咗一圈,聽咗好多有關酒店既史蹟,總括黎講只有一個"勁"字黎形容,酒店仲可以保存到現在,已經難能可貴。

 
張姐話酒店既具體建築外貌基本上跟以前變化唔大,呢條咁濶既走廊通道,原來以前係比馬車專用架,所以較其他走廊寬敞。

仲有該酒店既 coffee shop,廳內的所有擺設及間格都保存得跟以前一模一樣,無乜變過,就連英國前首相邱吉爾當時都經常幫襯。(可惜我唔記得影相)

 
就憑酒店外觀睇落一啲都唔似有七佰幾年歷史,但絕對充滿鄉村味道,其實酒店真係幾靚,住唔起都可以四周影下相,滿足一下。
 
 
做完鴨仔,張姐話可以解散,約定集合時間及地點後,我地開始市內四散觀光影相。
 
 
走到大街旁,雖然對店舖內的商品興趣不大,不過齋睇廚窗設計及擺設,都幾吸引。
 
 
 
 
 
Cotswolds 每一個村落都會將當地最主要既街道統稱為 High Street 高街,這條 Woodstock 的 High Street,可能係平日關係,眼路人唔多,但馬路旁卻泊滿晒車。
 
 
唔講唔知,Cotswolds 每個大大小小既村落都會有屬於自己個別的郵局,教堂,酒吧,有齊呢三項設施,即可成為一個獨立既社區,所以每到一處地方,這些都是隨處可見。
 
 
 
行完 Woodstock 之後,開始對 Cotswolds 有少少認識,其實沿路都唔見有其他遊客,所以我地完全體會到當地鄉村既悠閒生活,寧靜,舒服既一面~

準時返回車上,張姐繼續向下個目的地進發,完成第一個景點之後,令我更加期待下一個景點 - Great Tew,張姐說這是她最最最最喜愛的地方~

沒有留言:

發佈留言