2012年9月16日

2012英倫 Day 3.2 - Great Tew @Cotswold UK

28 May 2012 (Mon)

向着 Great Tew 進發,張姐好好人,知道我地鐘意影相,偶爾見到路上有靚既風景,即主動停抵比我地落車影過夠,真係好感謝~

仲話如果可以早兩星期到步,英國好多郊區隨處都可以見到一大遍一大遍既小黃花,對於我地呢啲花痴,簡直聽到都開心,不過,諗落又好似有點可惜~

雖然今次只係遇上花期尾聲,不竟於毫無心理準備的情況下,見到少少都覺得係賞賜~


二十分鐘車程,我地終於到達 Great Tew,落車以後,乖乖咁一直跟住張姐沿路行,估唔到周圍可以咁靜,無車聲無人聲,就連人影都唔多覺,究竟呢到有無人住架?呢個地方有點與世無爭,與世隔絕,反而令大家更加喜歡~

開始入村無幾耐,已經見到一個破破爛爛既電話亭,完全可以想像呢個村落有幾樸實,有幾古,有幾舊,真係好想快快加速入去深入睇睇~


走到 Great Tew 的心臟地帶, 張姐又開始向我地講解介紹,不過呢。。。對於其內容相信大家已經忘記得八八九九架啦~

雖則話係心臟地帶,但眼前只見一條沙塵滾滾既大街,旁邊有幾棟超古舊既建築物,無意之間,又比我地見到這條村唯一的郵局及酒吧。地方雖小,無錯,始終總有一間係左近~


都話無乜心肝聽阿張姐講歷史架啦,返來要寫 Blog 先至的起心肝搵資料,原來呢間酒吧 Falkland Arms 已有六佰幾年歷史,仲係米芝蓮星級推薦,又係 Cotswolds 碩果謹存的傳統酒吧,真係來頭唔少~
 

其實張姐都叫我地入去參觀一下,但齋睇唔幫親又覺得唔係幾好意思,好似好肉酸咁,所以連門口都唔敢入,只係影張門面相算啦,依家咪知後悔囉~ 實在太遲啦~

所以呢,大家如果有機會去到 Great Tew,千其唔好學我地咁笨~


沿路一直行,見到一遍斜坡草地,望落去好有歐洲風情,四周圍繼續保持寧靜,依然未見有路人出沒,又係人影都無隻,唔知去晒邊~
 

 
開始見有村屋,但呢間外型普普通通,建築設計上較為傳統,外觀未見吸引,唔係我地今次前來的目標~
 
 
再向前行,終於有間較為似樣,好有古舊味道,石屋的三角屋頂,煙囪,仲有兩隻窗及門,再加上門前那個花園仔及圍欄,正正是我們想要的~
 
 
之後跟張姐跨過另一遍斜坡草地,軟林林的,雙腿踩得好爽,好舒服,再向下走,經過一條秘道,又見到其他古舊村屋~
 
 
行行下,張姐突然停係一埋大石旁等我地,原來佢想同我地介紹呢埋係 Great Tew 既特產 - 鐵礦石,用來起屋及其他建築工程,咁有價值,唔明點解會隨街擺放?!
 

 
再向前行,終於見到 Great Tew 最具代表性既 Bee Bole Cottage,估計至少有幾佰年歷史,就咁睇個外觀已經令到我地殺了不少菲林~
 
 
繼續行繼續睇,沿路見有好幾間古怪做型既村屋,外型相當特別,我地好似走咗入去童話故事書裡面,非常有趣~

張姐知我地會影好耐,唔想阻"大家"時間,隨即教埋回程路線,索性放我地係到影夠睇夠先至返回停車處會合,呢個簡直係明智之舉,舉腳贊成,Yeah~

 
 
 
 
 
 
 
我地周圍行來行去,都唔知自己行咗去邊一到,總之就影過不停,還好 Great Tew 地方唔算大,唔會迷路,但依然唔見有其他人影,呢條村都幾古怪~

最後仲比我地發現羊群出沒,好驚喜,好有 Cotswolds feel,又影咗幾張相,畫上 Great Tew 既完美句號,非常滿足~

 
到停車處會合張姐,又繼續向下一站進發,停不了的步伐,停不了的行程,好爽呀~

沒有留言:

發佈留言