2010年8月10日

2010西班牙 Day 8.1 - Sagrada Familia@Barcelona Spain

 
日期 : 17 Jun 2010 ( Wed)

今日行程好輕鬆, 唔駛趕車, 又唔駛搭長途車 ...
 
又因為巴塞隆納嘅早市, 無 9:00 當地人都唔會捨得開舖, 所以我哋 mimimomo 到 9:00 點先至落樓搵食, 食飽後才出發 ... 
今日我哋又去咗 Granja Viader 那間佰年老店飲鮮奶食早餐 ...

飲飽食飽就開始絲絲然行去搭地鐵到 Sagrada Familiar 站, 今日首個景點, 又係一個好期待的地方 - Templo de la Sagrada Familiar (1882~) 這個地方聞名於世, 亦係歷史上未完成已成為世界文化遺產, 可想而知呢座建教堂有幾咁犀利呢...

景點介紹 :

1. http://travel.hkheadline.com/travel/travel_content.asp?contid=44697&srctype=g



有咁出名, 自然有咁多人嚟參觀, 我哋都一早估到入場條人龍一定會好長, 真的不愧是巴塞隆納的著名地標, 我哋跟住排隊, 但好快就入到場 ...

入場卷都設計得相當環保, 每人入場費 12€, 4人合共 48€ 一張就搞掂 ...  
 
 
記得 N 年前, 有位朋友講過話想去睇嗰座起咗成佰年嘅教堂, 當時我好大鄉里, 仲話乜有咁嘅教堂嘅咩 ? 唔係吖嘛 ... 今日我就真係親身企係呢座教堂面前, 到呢刻都覺得自己係到發緊夢, 有點不可思議呀 ... 而嗰位朋友, 今次當然都有嚟到啦...

企係聖家堂面前, 先至發現呢到係後門, 後門是由現代後期設計, 外觀較正門遜色 ... 但有幸嚟到聖家堂, 亦唔會錯失影相槪機會, 所以大家都駁晒老命係咁影, 影到各人都失散晒...

 
 
 
 
這個數字表, 橫加掂加, 總和都係 33 ...
 
 
影到忘晒形, 最終都要搵返啲朋友再進入教堂裡面睇睇, 雖仍在建築中, 四圍沙塵滾滾, 但各遊客都睇得津津有味, 唯獨周時要避開突然反起來嘅塵埃, 空氣確實有點污濁 ...
 
 
短短八日嘅行程, 我們係西班牙所到過的教堂, 唔係外型雄偉, 就係金碧輝煌, 好似從未見過建築緊嘅教堂, 所以覺得幾特別 ...
 
 
嘗未裝上彩色玻璃嘅窗框, 係強烈陽光嘅折射下, 相當美觀 ...
 
 
部份完成嘅彩窗, 就係望已經好鬼靚 ... 環顧教堂四周圍地下都係落地窗框, 真係可以想像到當整座教堂完工時, 必定非常漂亮 ... 但我們已再無機會觀賞得到, 因為教堂都唔知幾時先可以完工 ...
 
 
教堂內每部份都建築得相當精細 ... 延續一代建築巨匠Antoni Gaudi (安東尼.高第) 的偉大心血 ...
 
 
搭電梯登上塔樓中部, 可從另個角度來觀賞聖家堂之餘, 仲可以從高處俯瞰巴塞隆納嘅風景 ...
遊人真係好多, 難免出現人龍, 搭電梯都要等成 30 分鐘, 簡直嚇咗一跳 ... 但最終我哋好似唔止等咗半粒鐘, 應該係 50 分鐘至啱 ...
 
 
搭電梯上到塔樓, 收費每人 2,5€ (每條塔樓計萛), 在電梯內直接向工作人員購票即可 ...
 
 
登上塔樓只可乘電梯, 但可選擇電梯或步行返回地面, 兩者都不用收費 ...
 
 
 
從高處望向興建中的塔樓, 真係有啲不可思議 ...

但上到塔樓, 怕高的人真係覺得好高, 搞到我都變得腳軟起嚟, 仲要一步一驚心添 ...
 
 
面對住嗰個就係地中海, 從高處拍攝到嘅水平線, 好有趣... 可想而知這個海幾大, 站立嘅地方有幾高 ...
 
 
面對住嗰個就係地中海, 從高處拍攝到嘅水平線, 好有趣... 可想而知這個海幾大, 站立嘅地方有幾高 ...
 
 
 
因為真係無乜勇氣係咁高望落地面, 所以我隊咗部相機出去, 求奇影咗張相, 睇吓下面究竟係咩樣 ...
 
 
係觀景台逗留咗一陣, 跟兩位朋友又開始失散, 於是沿着呢條勁窄嘅石級走到下一層, 再通過一道空中石橋走到另一座塔樓, 可選擇搭電梯或者繼續步行石級返回地面 ... 怕高嘅人當然會搭電梯啦 ...
 
 
在空中石橋望向塔頂, 就令我更加腳軟, 真係又要影, 又要驚 ...
 
 
我跟一位朋友一齊搭電梯返回地面, 但另兩位朋友依照未見, 係地面搜索咗一陣, 終於搵返大家, 原來呢兩位朋友見唔到有電梯, 所以從塔樓一直步行而下, 真係相當佩服佩服, 其實這又可能係另一種前所未有嘅體會 ...

教堂內設有 4 部電梯可直達塔樓, 4 部電梯都係獨立收費的...
 
 
 
睇完教堂內部及上面嘅建築, 終於輪到等咗好耐嘅聖家堂正門, 但由於太陽過份猛烈, 再加上晨早背光嘅關係, 即使用肉眼睇都好難睇得清楚聖家堂正門的每部一份, 除咗有少少失色之外, 仲有少少失望 ... 唯有儘量周圍四處行下試下邊到攞景比較無咁刺眼及背光啦...
 
 
正門的雕工就係佰年前人所完成的傑作, 無論手工及設計都比起現代後期嘅好睇得多 ...
 
 
 
跟住行咗落去地庫層展覽館, 介紹整座教堂建構工程及教堂最初興建時嘅相片, 仲有偉大建築師 - 高弟嘅資料, 都好值得一睇架...
 
 
 
原來每建造一件巨型實物, 必須先做一件按比例的小模型作藍圖, 這裡就是位於地庫的模型工場.
 
 
 
行晒整個地庫, 又係醫肚嘅時候, 今次無乜心水食店, 只係啱食就搵位坐底, 今次只係食啲普通嘢 ...
 
 
我哋仲特登叫多次個西班牙海鮮飯, 測試一下究竟係上次嗰間餐廳整得唔好味, 還是個海鮮飯根本唔啱我哋口味 ... 最終再一次證明 ... 西班牙海鮮飯係唔啱哋口味架...
 
 
食飽飽後, 走咗去對面嘅公園仔影返成座聖家堂, 原來呢到影得最靚 ...
 
 
最後仲搞笑到, 大家假假地駛咗咁多錢買咗張機票嚟到西班牙, 對住呢座咁壯觀嘅聖家堂, 驚死有啲地方未行晒, 終於一行四人圍住個教堂行咗整整一個圈嚟睇清睇楚 ...

以下呢張相, 應該好少人會影到, 因為呢到就係聖家堂嘅側邊 ... 應該極少遊客會到 ...
 
 
行行吓, 仲比我哋發現咗間正嘢, 呢間餐廳係食 Buffet 架, 睇到入面放咗好多蔬菜及生果沙律吧, 淨係呢兩樣嘢都已經吸引死我哋啦, 仲要每位只係 9,95€, 真係比佢吹脹呀... 點解唔早啲比我哋見到呢 ?! 一定食硬佢啦 ...
  
 
前門後門左右兩邊都行過啦, 我哋就沿着聖家堂對出的 Avinguda de Gaudi 大街, 一直行... 行 ... 行, 大約行咗 20 分鐘, 仲經過一間好有份量的醫院添 ...
 
 
這座聖保祿醫院 Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (1902-1930) 已被列為世界文化遺產, 雖然是路過, 但見到一座咁靚嘅建築物, 又點能忍手唔影底佢呢 ...
 
 
其實我哋行咗 20 分鐘嚟到呢到, 目的只係想搵個巴士站, 坐上 92 號巴士直達下個景點 - Parc Guell 桂爾公園 ...
 
 
 
登上巴士, 再用盡自己嘅身體語言問清楚司機係咪經 Parc Guell 桂爾公園, 確定無錯後, 馬上上車, 上到巴士仲可以用埋嗰張 T-10, 真係好方便 ...
 
 
巴士上仲有顯示屏, 睇住嚟落車, 今次車程約 20 分鐘 ...
 

沒有留言:

發佈留言