2010年8月16日

2010西班牙 Day 8.2 - Parc Guell@Barcelona Spain


承接上文...

上到巴士, 真係越坐越眼瞓, 但又怕過站, 唯有死頂, 車程過咗 15 分鐘, 開始留意顯示屏, 又睇下周圍有無類似公園嘅入口, 唔知係咪走漏眼, 還是真係無顯示, 過咗 20 分鐘都無出現 Parc Guell 呢兩隻字, 最終見到一個站比較多人落車, 心覺不妙, 馬上又問隔離位西人, 係咪到咗 Parc Guell, 好彩真係多口問句, 原來真係到站, 要落車啦, 立即大叫分佈巴士四周的朋友一齊落車, 呢把聲音 ... 應該足以比司機知道我哋想落車 ... 哈哈哈 ...

原來呢個係公園嘅側門, 仲以為巴士會直接到達正門停車, 所以大家一定要認住呢到落車呀 ...
Parc Guell 桂爾公園又點止係一個普通嘅公園咁簡單呢 ...早早已被列為世界遺產, 又係利害之作 ...

景點介紹 :



因為門口無任何指示, 大家都唔知邊到打邊到, 所以入到公園見路就行 ...






公園真係好大, 行來行去都搵唔有好多馬賽克石櫈那個廣場, 亂打亂撞走到公園較高處嘅眺望台 .. 

仲可以遠遠望到之前係聖家堂見過嘅地中海, 海天一色, 風景好靚, 好舒服 ...


最終我哋經過一條小路, 再行咗一陣, 先至見到呢個我哋想搵嘅廣場 ...
 


原來該處好近公園正門, 再落一層, 就係廣場底部 ...


天花都設計好靚 ...


這就是桂爾公園正門, 旁為精品店 ...


呢隻馬賽克蜥蝪就係 Pare Guell 嘅 Logo, 無人不識, 所以超多遊客爭住同佢影相 ...
  


臨離開公園, 大家走咗入去精品店睇下嘢 ...


由今朝行到依家, 個個開始有啲呆呆滯滯, 無晒反應, 連蜥蝪另一邊嘅公園都未行, 就咁離開始咗 Parc Guell, 真係有啲失策, 無計啦 ~ 唯有食番餐勁嘅才可以令大家再次振作起嚟 ...


由公園正門離開, 沿行人路起碼行成 15 分鐘以上先至到達 Lesseps 地鐵站, 勁多落斜位, 好彩我哋唔係由地鐵站行上嚟, 否則上斜真係上到你攰死... 所以強力推介今日嘅行程及交通安排 ... 讚下自己先 !!

從 Lesseps 搭地鐵再轉到 Ciutadella Vila Olimpica 站, 嚟到 Port Olimpic 奧林匹克港 ...
特登嚟到朋友及雜誌都推介嘅餐廳 - Marina Moncho's ...


到達餐廳差不多晚上八點, 周圍無乜人, 我地揀咗露天座位, 貪個位可以望到海灘, 好舒服 ...


先嚟一客免費的西班牙特色餐飽, 麵飽有點硬, 搽上蕃茄蓉, 味道麻麻, 唔係好肚餓嘅話, 可以唔駛食, 費事嘥晒個胃啲quota ...



係呢到飲 Sangria, 侍應會叫你試咗味先, 你話味道OK, 才會上枱, 我哋當堂覺得好似去咗高級餐廳食飯咁, 好高貴呀 ...

呢渣味道好正, 簡直跟 Botin 飲到嗰渣, 不相伯仲 ... 讚 !!

Sangria de Vino 14,95€
  
今天的主角 - Seafood Platter 海鮮拼盤
呢間餐好奇怪, 我哋本身已經諗定咗叫乜嘢, 但睇云成本 Menu 都搵唔到有關海鮮拼盤嘅資料, 唯有叫 Waiter 嚟問問, 仲比佢睇埋之前係雜誌刊登過嘅相片, 嗰侍應見到圖片先明我哋講乜, 跟住又再攞過第二本餐牌嚟, 一打開, 眼見到有唔同份量嘅 Seafood Platter 真係睇到頭都大埋, 記得朋友同我講過, 一個海鮮拼盤三人分享, 已經飽到上頂, 所以今次我哋揀咗呢個細 size, 無錯 !! 呢個真係細架, 好似仲叫做 2 人量份添...真係差啲比佢呃到 ...

Seafood Platter  / Plato Frutos de Mar, 61€

拼盤裡面, 可以講話大部份都係蝦, 只係唔同種類, 當然仲有其作海鮮, 主角中之主角就係放盤頂中央嘅 King Cow, 蟹蓋有好多蟹糕, 但味道只係一般, 無乜驚喜, 其實整盤嚟講, 有部分海鮮確實好鮮味, 但有部份就麻麻 ... 對我哋嚟講, 總叫試過啦 ...


跟上三種唔同味道嘅"海鮮"醬, 點埋嚟食, 啲海鮮又真係好味啲喎 ...


一個海鮮拼盤又點能滿足到我地幾個大食怪呢 ... 本來呢間餐廳最出名除咗海鮮拼盤, 其實仲有個西班牙海鮮飯, 但因為受到前後兩次強烈嘅陰影下, 提起都怕怕, 所以今次我哋試咗個墨汁海鮮飯 ( Arroz Negro 29,9€ / 一份為14,95€, 又係最少叫兩份 ) 食落果然有意外嘅驚喜, 呢個墨汁飯真係好好好好好味, 好味到即使我哋已經食到好飽, 都唔捨得食剩, 真係飽到上頂都要食晒為止, 所以我哋四人一致公認為成個 Trip 最好味嘅飯 ...

Arroz Negro 29,9€ / 一份為14,95€, 最少叫兩份

墨汁海鮮飯必跟上的蒜蓉蛋黃醬, 我哋每次都加好多好多, 因為真係好好好味架 ...


埋單價錢比我哋想像中平, 呢餐真係好抵又好好好味 ... 讚 ! 讚 ! 讚 ! ..


食到飽一飽, 當然要行下朋友強力推介嘅沙灘, 散下步, 影下相咁啦 ...

沙灘左右兩邊有各式各樣的食肆林立, 大家唔愁無嘢食 ...



睇埋個日落, 都係時間回程啦 ...


回程途中, 居然有個咁大嘅藝術品係路中心 ... 真係唔識欣賞 ...


太陽仲未完全落晒山, 已經見到個月亮出嚟 ...



沿路行返去地鐵站, 原來差不多成十點, 因為聽日要坐飛機返香港, 所以今晚幾夜都要執埋行李先好瞓 ...

沒有留言:

發佈留言