2008年5月24日

2008台北 Day 2 - 台北車站.九份

今日去九份,未買火車票,所以未食早餐就要去咗Counter買飛先,搞咗一大輪,終於買咗三張自由席,為免無位坐,所以要早啲上月台...霸位.比起日本,台灣嘅火車時間表真係好唔掂,我哋已經上網 download 咗時間表,但都無用,網一套.講一套,最終都係要問入閘嗰個哥仔幾點有車到瑞芳.肚開始餓,落咗地下街搵食,有個 foodcourt 幾好,裡面頗多選擇(山崎麵包.MOSBURGER.STARBUCKS.壽司.沙律.麵.飯之類)
 


食飽後,上月台等火車,星期五唔係太多人,安全有位坐,因為慢車,要坐成粒鐘,無位就慘啦.

到瑞芳站後,馬上坐的士去九份,公價NT$180,車廂內標明.無得呃.

落車後,直入九份大街,多嘢睇,多嘢食,有特式,值得去睇吓行吓,都幾寫意 ...

 
 
 
到這一刻,雖然食咗好多嘢,但仍未能畫上句號.就只因為一碗頂頂大名的〔阿柑姨芋圓〕.
阿柑姨芋圓.九份芋圓嘅始祖,必食項目,有好多外國遊客幫襯.從買到食都係自己一腳踼.仲要經過一條好長嘅走廊先有位坐,好似入咗人哋屋企一樣,都幾搞笑,結構〔下舖上居〕.無敵海景,淨賣芋圓都幾嘥.整個芋圓嘅製作過程一目了然,食完仲要自己處理好啲食具.咁都比佢哋諗得到,真厲害!佩服.佩服.
 
 
買咗好多手信.拎到手軟.

回程,坐的士返回瑞芳火車站,今次遇到嘅的士司機不妨同大家講吓,一上車已經好主動同我地講嘢,又問我哋嚟咗台北幾日,去咗邊道玩,有時佢自己係到猛咁噏,我哋都唔知佢講乜??!! 講到咁上下,佢終於表明立場啦,原來佢做好多旅客生意呀,你可以包佢車去玩,佢會車啲遊客去附近出名嘅景點觀光,仲攞咗好多相薄比我哋睇,相入面全部都係佢車人去觀光時拍底嘅,相薄係長時間放係車廂內供乘客觀賞的.作為一種宣傳之用.望落啲相都幾 OK,都信得過嘅,由於我哋已有行程,所以無幫佢,佢就猛話,下次再嚟台北,可以搵佢,佢仲可以車我哋由台北車站到瑞芳一帶觀都得喎,唔駛踏火車,沿路風景好靚,價錢都好合理喎.如有興趣,可以到台北後 Call 佢.仲有網頁,呢個的士阿叔都幾厲害喎.
 
的士觀光旅遊卡片
 
到瑞芳站,終於可以落車啦,月台真係好多人,今次真係要搶位,否則,有排企,原先行程下一站應去〔松山站〕嘅〔饒河街夜市〕再回〔台北車站〕返飯店,但由於大家都行得好攰,個天又時晴.時雨.時太陽,搞到個身好〔縮〕好臭,攰到坐係到都瞓得着,所以決定返回飯店梳洗一番,休息一下,才作打萛.

......晚餐.終於決定到飯店附近嘅 Mo-Mo-Paradise,是日套餐,叫咗個和風辣味味噌鍋,牛肉豬肉疏菜任點,任點,店內員工超有禮貌,值得,食飽飽後,仲有小小甜品(一個果凍,一碟青檸加沙糖,無錯真係青檸加沙糖,就咁放入口,係啲店員特登話比我哋知,超難食呀.
 
食物 : 一般〔牛肉豬肉好鞋口,湯底普通,疏菜都係一般)日本店好似好食好多喎.
 
服務 : 讚.讚.讚.
 
 
食飽,到十蚊店瘋狂掃貨,大家今日辛苦啦......
 
手信介紹:
 
 
九份張師傅餅店 : 買鳯梨酥等其他酥餅首推,新鮮現做,任試任食,老板仲主動比折扣,不經親手包裝衛生,信心保証!值得推介比大家.
 
 
李儀餅店 : 都係現做現賣,隨意試食,老板仲識少少廣東話,不過佢啲阿姐個個都係親手包裝,没有手套没用工具,衛生就麻麻啦.註 : 台北車站有分店.(後話 : 團友M話攞返香港之後, 真係好難食喎!! 好彩我只買咗一盒攞返公司啫...)

沒有留言:

發佈留言