2008年5月23日

2008台北 Day 1 - 台北車站.永康街.淡水老街.士林夜市

終於等到呢一日 ... 向台北出發 ...

晨早8點幾到機場等埋〔團友M〕及〔團友V〕,一行三條粉友到台北大吃大喝,一路平安到逹機場,仲係好早,两條粉友仲未到,唯有搵個風水位坐底發呆...點不知無那那近處有好多閃光燈喺到閃閃吓,一望之下,原來係TVB.港姐出埠拍嘢,有啲記者,有啲港姐,有啲真係唔高,又有啲真係頗作狀,我就唔係好識欣賞 ,不過可能有啲好嘢我咁啱睇唔到...都唔定.

人齊後,馬上辦理離境手續,再去旅行搞埋個台灣簽證(務必事前網上登記),手續全程預時30分鐘,無諗住搞咁耐,嘥咗好多時候,立即入閘搵嘢食,趕.趕.趕...

辦公時間 :每日 08:00 - 20:00

簽證費用 :港幣$55


驚死無得食,好趕咁食個飽肚嘅早餐,仲要好趕咁搵登機閘口,作死囉!仲要行好遠好遠...最終好趕上到機.(原來我哋係最遲嗰三條粉友,差啲要叫咪個隻),上機後,坐位係機尾好篤好篤之處,又係行好遠,安頓後...不當的坐位安排,將我同两位超Q粉友分開了,還好機程不遠.算吧啦...(原來 ~ 仲乘客未上機...)

諗住上機無嘢食,所以早餐都食得幾飽,點不知...起飛後不久,就有飛機牌點心提供,真係飽到好想嘔 ,一小口也吃不下...超嘥!



落機後,眼見地上有两條長...龍,一龍係台幣找換Counter,二龍係搞落地簽證Counter,好彩我地係香港做晒,唔晒再排,唔係就真係有排.排啦...

攞完行李後,又見倒有個找換Counter居然無人排 ,個對換率同剛剛入面果檔一樣,所以本人認為...

1. 最抵 : 香港代表.百年找換有限公司

2. 其次 : 台灣代表.台北機場攞完行李後見到見到嗰個找換Counter(雖然個對換率同入面一樣,但勝在唔駛排長龍,快)

到步後,買國光巴士票 NT$125 往台北車站進發,票務員話巴士就快開啦,二話不說,人連行李飛跑上車,我哋又係最後嗰三個呀...

巴士到台北車站後,好快搵到酒店,今期入住嘅係...

華華大飯店(新館).交通方便唔在講,我哋呢間三人房,又乾淨時又寬敞,你話爽唔爽,藉得推介比大家下次入住.

 
梳洗後,馬上踏的士向鼎鼎大名嘅鼎泰豐車埋去.我地揀咗永康街總店嗰間,中午約14:45到逹,唔駛等位,唔敢叫太多嘢,因為條街有幾檔要食.
 
後話:
小籠飽:必食,好味

酸辣湯:唔酸唔辣,唔好味
炒A菜:無特別.
下一站:冰館,叫咗個人氣冰(舖內有指示)
後話:两條粉友話有啲失望,我就覺得可以一試.OK咁啦.
再一站:MISTER DONUT, 試咗少少, 唔覺好好食, 不妨試, 嘥咗啲Quota. (唔明啲網民好多都讚添喎...)
 
 
行行吓, 忽然落狗屎, 索性踏的士鏟去中正紀念堂捷運站轉淡水綫到淡水老街, 坐咗好耐, 終於到逹, 好彩雨停晒, 放慢腳步慢慢行,仲試咗好多小食,睇下食下,唔驚唔覺天都黑晒,要向淡水講bye bye,交比下一棒 - 士林夜市...
 
 
淡水老街.街邊好多小食檔,要食哂都好飽...
 
 
咁啱條老街唔係咁多人,大家都行得好舒服,好悠閒...正!
 
坐捷運到士林,好方便,好快就到,萬無目標,見到想食就食,所以...好飽!...
 
 
特別要事,務必轉告...

見倒檔生果檔,睇落好吸引,咪行埋去幫下,我哋想每樣食少少,同佢講要番石榴,蓮霧,木瓜同埋半杯酸木瓜(記住只係三個女仔嘅份量),都話只係要少少,佢就猛咁切,我哋唔叫停,佢都唔停,諗住比NT$300乜都夠啦,仲想等找錢,點不知居然佢話唔夠錢,仲欠NT$65, 當時我地仲未計萛NT$365即係港紙幾錢,所以都唔識比反應,比完佢之後,大家心一算,不妙了,真的要說...有無搞鬼錯...@#X&%y ,呢堆嘢駛唔駛成佰蚊呀 (NT$365/3.8 = H$96)!天啊...
 
 
唔該大家認住呢檔嘢呀...之後仲激氣呀,我哋係台北車站啲街邊檔買返差不多相同份量嘅生果,都係番石榴,蓮霧,木瓜,都只不過 NT$50 咋.死未... 足足貴咗7倍以上呀...講你都唔信?!?!

我哋仲發現士林夜市有條類似香港嘅女人街,街中間有好多小販檔擺賣,一要走鬼,佢哋就會好迅速咁向周圍嘅小路四散,散到無影無踪,一無事,又好快出返晒嚟,真係快得好神奇,我哋只不過行咗一陣間,佢哋都已經走咗幾次鬼,真係無得頂,本人十分敬佩佢地嘅專業呀. 不過都幾煩,咗鬼住晒,所以我哋都跟手離開.
坐捷運返回台北車站,步回飯店.z z z z z
註:本來諗住返回台北車站買定明早去瑞芳嘅車票,不幸地,Counter Closed 了.明天再萛吧...

沒有留言:

發佈留言